4:e December

Idag va jag på promenad med Anna och Ida till ICA. Måste säga det är tråkigt att det inte är någon snö än och det är 4:e dec.
Iaf. så träffade vi dom söta hästarna på vägen hem. Den här är SÅÅÅÅÅÅ söt, liten tjock och gosig ^^ fin man hade han också.



Annars tänkte jag säga att ni får gärna komentera om ni har någon åsikt om mina bilder. Jag tar all kretik oavsett bra eller dålig. Tyck till bara :D
Min vän och jag va oense om vilken färg Benjamin skulle haft på sin mössa. Jag tyckte blå och hon tyckte vit... vad tycker ni då?? ^^


Kommentarer
Postat av: mor

Jättefina bilder och klart han ska en BLÅ mössa och du ha inte för bråttom när du skriver. puss

2009-12-04 @ 17:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0