En trött och galen dag :)

Dagen började lite segt med lektion som gick ut på att sitta och bara lyssna. Sen blev det bättre och vi fick kolla lite bilder. Gabbe fixade min cykel ^^ inte för att det va så svårt men jag har iaf. en fungerande cykel nu igen :D sen gick vi och kollade Daniel, Liv och Sebbes resebilder. De va riktigt nice måste jag säga ;)

Så mötte jag lassie imorse XD vi hörde den låten tre gånger på rad när bildarna höll i andrummet.

På eftermiddan fick jag fotografera "Emaboda Daniel" lite grann också. Gillade hans lock idag :P så passade på när vi ändå inte hade något bättre för oss. Jag missade dock en viktig del... hade ISOt på 800 O.o inte bra... :/



Sen på kvällen bakade vi pepparkakskamera :D tror inte vi vinner tävlingen men det va sjukt kul och allt blev bara så flum på slutet. Alla va så trötta och tillslut låg vi dubbelvikta på bordet bredvid vår snygga kamera som mer såg ut som en husvagn XD
Det va helt galet!! Dock brännde sig Liv på de smälta sockret och fick en blåsa :/ mindre kul. Men hon mår bra nu iaf. :)



Och jag borde sova nu! Innebandy turnering imorn kväll OCH vi SKA vinna!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0