Vi vann inte...

Vi kom trea... men vann tre av fyra matcher och hde chansen att gå till finlen om inte grabbarna klantade sig och förlorade mot lärarna... tyckte iaf. att vi spelade bra idag. Utan våran bästa spelare i laget också. Målisens axel gick ur led... :/ ingen aning om hur han mår nu men... vi fick ta in andra målvakten iaf. Hon gjorde ett bra jobb...
Hann dock inte med att fota men kommer väl ut på skolans sida sen.



Fick väl lägga ut en annan bild då ^^ gjorde två eller tre mål mins inte. Men är nöjd med mitt spel iaf. de ä bra det.

Kommentarer
Postat av: mor

denna bild var i alla fall mkt. bra. Vem har tagit den ? Vilken bild valde du som visitkort ? Hoppas att träningarna idag gick lugnare och att föräldrarna tog till sig det du sa. Idag är det lussetåg i Karlberg för mig och det ska väl gå bra .Hoppas att eran gått bra.

KRAM och vi ses snart.

2009-12-12 @ 09:27:47
Postat av: Karro

Det va daniel... fast jag satte upp ljuset och kollade plaseringen innan han tog kortet ^^ och jag valde den med bollarna :D hehe

2009-12-13 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0