I'm back!

Nu är jag tillbaka i Sverige och det är lite skönt ändå... även om USA va underbart! Saknade vännerna i Sverige och den goda maten nu får jag del av det igen :)

SERIÖST!! Jag orkar inte berätta allt för det är så mycket... jag lägger ut lite bilder och skriver en lite förklaring till dom :) det låter väl bra?
vi åt på Logans några gånger de va nice mat. Vi fick kassta massa nötter på golvet :D ofta det är tillåtet på restaurang!
Det va varmt och gott nästan hela resan.. vi träffade lite nya vänner!! Dom kommer till Sverige i sommar :D
Vi åkte och badade också :) det va inte jätte varmt i vattnet fast va gjorde det när det va 30 grader på land ^^ Det va as nice!!
Vi fick leka vilda westen :D yey! Det va awesome juh... Vi åkte till Red Oke och till Brent där vi fick rida och grilla lite. Heey han spelar tennis också och är tränare... det är inte stor chans att det händer O.o
Så här såg hans säng ut :D
Så va vi på Spook lights men vi fick inte se någe spook lights :( fast endel fina bilder blev det ändå :)
Frank som körde runt oss lite här och var han tog oss till Pancake House så vi fick äta riktig Amerikansk frukost >.<
Emilia och jag såg denna fina Ford ^^ kolla regestreringsnummret!!
I största allmänhet så har det varit varmt och gött under hela resan förutom sista veckan som inte va in planerad från början. Pga. vulkanutbrott på Island!! Lite störigt MEN va gjorde det... vi fick vara kvar en vecka till.
Jag har köpt mig en cowboy hatt :D lite dyr men det va den värd ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0